Mysig eftermiddag i soffan

Glasbordet i vårt vardagsrum brukar oftast vara helt tomt. Inte någonting litet i mitten ens kan stå där utan att hamna nån annanstans helt plöstligt när man minst anar det! ;D När Nenne var hos sin farmor och farfar i helgen såg det istället ut såhär på vårt bord. Något mer mysigt om man säger.. Något mer i min smak om man säger..
Fast faktum är att jag inte tagit bort det än. Det lär jag nog få sona sen men än sålänge står det kvar där. Vindruvorna åt vi dock upp till Pippi Långstrump jag och lillan. Vi hade en mysig stund och såg hela första dvd:n. Det är boxen med de där gamla hederliga pippi-avsnitten man såg på tv som barn själv. Astrid Lindgren äger helt och fullt. Så idag var Pippi på kaffe-rep hemma hos Tommy och Annikas föräldrar och så köpte hon godis och leksaker till alla barnen som ville ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback