Ögonfransfärgning och sommarsol!



Äntligen har jag ordnat mina fransar lite mörkare. Sådär så att man iallafall ser någorlunda frisk ut trots att man inte sminkat sig liksom! Lyckostar dem som har mörka fransar naturligt!
Annars försöker jag komma på vad jag ska ha för kläder med mig till Göteborg imorgon och jag har njutit lite sol på balkongen. Snoriga som sjutton är vi både jag och Nenne, fortfarande. Skönt att man inte ligger sjuk iallafall!

Hoppas ni alla haft en härlig dag ute i den underbara solen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev säkert jättefint =) Jag färgade mina med nyligen, skönt att som du säger se något sånär frisk ut utan kladd, hi hi =)



Jag tycker du borde ha med dig svart kjol, nitskärp, rosa linne och rosa naglar! Och en mjukiströja och jeans! =)

2009-06-24 @ 23:18:48
Postat av: Tiger

Det var jag som skrev :D

2009-06-24 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback