Senilsnöre till allt?

Det var ett helvete, trots att det finns jobbigare saker... Måste ta bussen och bussen imorgon för att ta mig äääända till Sörping. Min mamma fyller ju år, och det är på tiden att jag sparkar mig själv hårt i  baken och åker iväg till den lilla småmysiga hålan och umgås med min kära mor. Mormor ska stiga på samma buss vid en annan hp också så jag fick med mig henne trots att hon inte-orkar-eller-har-lust-till-något-numera. Så det blir trevligt att träffa henne med.
Till saken då. Helvetet. Har letat efter mitt busskort i mer än två timmar. Var så irriterad! Brukar inte tappa bort sådana saker men med tanke på ikväll så funderar jag starkt på att skaffa senilsnöre på alla viktiga prylar. En bra idé kanske va?
Jag fann mitt busskort i en av jackornas ficka, till slut. Efter att ha letat där 2-3 gånger förutom i hela övriga lägenheten ett par ggr... Suck och stön och natti-natti!


Kommentarer
Postat av: Marina

Skulle jag verkligen behövq, får göra snygga snillsnören.. Ha en bra dag i Sörping. Kram

2009-06-03 @ 08:33:56
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback