Utelek med tösen min

Läget är sjukligt fortfarande men Jen verkar ha klarat sig undan den här smittan också! En frisk och pigg liten tjej som älskar att busa, leka, skratta och fundera. Det var skönt ute idag, ibland lite kallt och ibland jättevarmt. Satt ute på bänken i lekparken medan Jennie lekte och så åkte vi rutschkana båda två. Lillan tyckte att det var jätteskoj att gå runt lite överallt, det måste kännas toppen att kunna gå själv nu! Jag tycker det är så sött att se och väldigt skönt att inte behöva bära så mycket längre. Min rygg kommer bli starkare igen fort nu tror jag.
Nu ska jag gå och fixa lite här hemma, sen krypa ner och läsa om Bella och Edward <3

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad himla mysigt :))! <3 Och kul att se bilder när hon går omkring med! hi hi:)Puss pusss

2009-06-18 @ 00:02:26
Postat av: Anna

det var jag som skrev.. åhhh=))

2009-06-18 @ 00:03:03
Postat av: Christina

Himla fina bilder! =D Hur långt har du kommit med böckerna nu då?

2009-06-19 @ 09:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback