Nykläckt, buskul och matvrak

Först och främst vill jag gratta Nicke och Malin till lillkillen som kom till världen ikväll!

Efter ett skönt bad med nagelfix och skrubbning känner jag mig rätt mycket fräschare efter att ha varit sjuk. Förkyld än, kan knappt prata och Marcus är nog skraj att jag ska snora ner honom nu när jag lägger mig bredvid.. ;p Men jag mår iallafall så mycket bättre så nu pallar jag att leva om dagarna igen, det känns skönt. Hoppas på att näsan och halsen låter mig SOVA inatt för nu är det ju det jag behöver göra om nätterna faktiskt!


     


Dagen har gått relativt bra, vi har haft buskul jag och lillan. Måste säga att jag och Marcus är helt chockade över en sak. Vår lilla tjej äter hur mycket som helst nu känns det som! Det är något nytt hon har börjat med. Från att ha ätit som en liten dvärgmus äter hon nu portioner som jag trodde att typ lite äldre barn åt! Jag gissar på att en rejäl tillväxtperiod har tagit fart ;D Det är jätteskoj att ge henne mat nu och så skönt att se att hon vill ha mer.

Nu har jag planerat att sova. Och inför morgondagens morgon har jag preliminärt planerat in detta innan dagen tar fart:


Kommentarer
Postat av: Hella

humma.... jag har nog inte fått nått meddelande att du addat mig.... :/

sök annars på Kezia så kommmer jag kanske upp annars bara försöka igen, för jag är nästan konstant ute på msn... :P ([email protected])

2009-06-17 @ 11:45:58
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback