När jag hör din röst...

Hur klarar jag av att inte få börja med andra boken i Twilightserien då!? Det gör jag inte, men vad har jag för val när jag bara äger första boken ;p. De andra står som en klump i viktigast att införskaffa närmsta tiden. Jag längtar så till att få återförenas med Bella och Edward. Skulle köpa boken, men den var slut överallt - fanns bara som pocket. Jag ska läsa boken När jag hör din röst innan jag ser filmen. Den här gången i den ordningen. Har ju därför ett tag på mig också då filmen (New Moon)  inte kommer på bio förrän den 20 november. Slutar nog med att jag läst alla böckerna innan andra filmen är ute... Hur ska vi klara oss till November gott folk?



Kommentarer
Postat av: Christina

ha ha Du kommer nog ha läst alla tills November utan problem... ;P

2009-06-25 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback