Blandat från minisemestern...

Man kan skymta en svans och lite av en tass. Det är Minus som lyckats fastna inne i väggen. Här har Marcus öppnat en bit för att vi ska få ut honom. En lite rädd kisse tills jag lovar att jag ska kasta mat (kulor) åt honom.


Äckliga, äckliga djur(?) Varför finns dem? Kan vi inte få vara i fred!


Ett par av "mina" måltider numera. Marcus tyckte också att det var gott! Första bilden är det Kotlettsallad som visas och på andra bilden är det Räkpasta.



Findus gör sig ren i gräset! Härliga väder! Och Findus älskar när man är ute, då håller han sig i trädgården.


Jag får lite hjälp med Kors & Tvärs och Marcus får hjälp med att läsa Corren. Det är tur att man har varandra! ;)


Jag riktigt njuter av solen och av att kunna sitta ute såhär. Tänker inte säga hur mycket jag njuter och jag tänker inte säga att det ingår en iskall Gin o Tonic i det. Så nice man kan ha det ibland.


Det har börjat vara förbaskat kul med trappor! Inte lika kul tycker vi vuxna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback