Plankstek i helgen

Städ, städ, städ och vila. Jennie hade spytt ner hela sängen inatt, vad för knasigt har hon ätit? Det enda nytt för henne igår var tonfisk. Hon verkar inte vara sjuk alls och ingen feber eller så. Fick tvätta allt inkl spjälsängsskyddet. Ja, så det blev lite problem idag när hennes snutte inte fanns tillgänglig för henne när hon ville sova. Usch, det var inget kul så jag tog vara på Millas råd om att blåsa den torr med hårtorken. Så nu sover hon gott! Både Milla och Marcus tror att det är tänderna som spökar igen, att det var därför hon mått så inatt också. Vem vet, inte jag iallafall. Hoppas bara att hon inte blivit sjuk nu, men det tror jag verkligen inte. Det var hemskt synd om lillsnuttan förut, man blir helt tårögd själv.

Imorgon ska jag äntligen göra den utlovade planksteken till Mattias. Och så blir det även Anna och Fredrik som kommer hit. Jag skulle vilja bjuda en massa.. känner för det verkligen, men äger bara 5 plankor! =( Men efter det ska vi partaja här hemma. Ser verkligen fram emot det nu. Krävs inte många veckor innan man blir sugen igen höhö...

Fortsätta städa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback