En solig sjukdag

Vi mår inget bra idag heller, lillan snorar och gnäller - känner sig väl som en sjuk eftersom hon är det. Men solen skiner, det gillar vi och om vi bara får lite tid att vila ett tag både hon och jag kommer vi försöka komma ut på en promenad i detta vackra väder. Åh, tänk om det kunde bli vår ute nu!

Inte mycket bus i vårt hus idag inte tyvärr men vi har bl.a. läst en bok. En prinsessbok. Jag läste för Jennie först, sen tog hon boken och bläddrade och bluddrade lite på varje sida. Så hon gjorde nog detsamma då, läste för mig. Det var festligt att se hur hon ville göra likadant.


Kortet vi hade i Firarhörnan i NT när Jen fyllde 1 år.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vi har nyss lagt henne o jag saknar henne redan. :)

2009-03-17 @ 22:01:31
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: Hella

gu´ vilken lite sötis!!! :D



Du ska gå på Skolåterträffen va? Vore kul att ses där då! :)

2009-03-20 @ 12:23:11
URL: http://kezia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback