Helgen förbi.

Då har den här helgen också gått fort förbi och det är dags att försöka sova så vi orkar upp imorgon. Gårdagen var som sagt jättebra, idag har det varit ok. Jag har varit nedstämd (söndagar har en förmåga att bara göra en så ibland) och nu ikväll har jag tänkt väldigt mycket på älskade farmor och tittat på korten igen från begravningen. Jag har nog förstått idag att jag troligen aldrig kommer att förstå att det är vår verklighet, att det finns ett "aldrig mer". Så konstigt.
Ska lägga mig nu och klottra lite i Kors & Tvärs några minuter och sedan slumra gott förhoppningsvis. Hoppas även att den lilla fröken bus sover till typ åtta imorgonbitti. Det vore skönt! Fast det kan jag nog drömma om bara.

Hoppas att ni har haft en bra helg! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback