House of Hedda

Vi är många som tänkt på den där riktigt pedagogiska biten när det gäller leksaker till våra barn. Inte bara förstås! Lek ska vara kul och färgglatt och bara ordet lek betyder utveckling.
Men jag är iallafall väldigt mycket för smarta genomtänkta pedagogiska prylar till småttingarna och har dessutom hittat en webbutik som också gillar idén. Det är butiken houseofhedda och vad jag verkligen kommer vara sugen på att införskaffa så småningom är detta:


Magnetiska siffror i trä som man kan leka med på kylskåpsdörren. De ser både lockande och fina ut, och det är viktigt att när man lär sig ska det vara roligt!
Själv lärde jag mig att skriva innan jag började skolan, genom att min mormor och jag satt hur länge som helst i sandlådan och skrev med en pinne. Det var skitkul tyckte jag typ 6 år ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback