Igår med lek och bus

Förutom att jag riktigt led igår morse (och extremt önskade att någon kunde komma och avlasta lite) och genom hela dagen pga den eländiga tröttheten och förutom att jag kände en väldig irritation över FOLK så gick det relativt bra sen ändå. Jag och Liten hade kul som vanligt. Det är det som är så himla bra med såna där små barn att de får en att trivas och kunna busa på och skratta oavsett sitt tillfälliga mående. Orkeslösheten gjorde att jag inte fick något annat gjort på nästan hela dagen dock.

Vi, eller jag kanske jag ska skriva, byggde klosstorn som sedan Jennie rev ner. Man får verkligen skynda sig att bygga om det ska hinna bli något innan allt åker ut över golvet! ;D




Sedan lite senare på eftermiddagen då jag piggnat till litegrann satte jag igång att städa på balkongen, vilket borde ha gjorts redan innan vintern förstås. Jennie var med och tyckte att det var jättekul att vara där och buskul att skrika på människor som gick förbi och barn som lekte i lekparken utanför.

Kommentarer
Postat av: Hella

vilken snygg jacka och mössa! Jag vill oxå ha! :P

2009-03-25 @ 10:54:29
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Jessan & Milo

haha näst sista bilden var ju bara för härlig! : )

2009-03-25 @ 20:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback