Köp Försvarets Hudsalva!

Har nu hittat det som hjälper mina extremtorra händer att inte förstöras totalt när jag hålls så mycket i vatten som jag gör varje dag. Så jag borde ju tipsa om det så fler hemmafruar kan få finfina händer igen ;)

Frågade Sandriz igår om vad hon tyckte att jag borde smörja in Jennie med på kinderna och kring näsan där hon nu blivit så torr i och med förkylningen. "Jag skulle nog ha tagit Försvarets Hudsalva" sa hon,  så jag testade det och det hjälpte jättebra. Givetvis blev det en sväng till apoteket igen där jag inhandlade det och har nu förstås kommit på fler användningsområden då, som t.ex. mina händer. Kanonbra! Nu ska jag alltid ha en sådan liten burk i handväskan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback