Min dag idag

Morgonen började jättebra faktiskt! Allt kändes bara lite lättare för tillfället och känner mig friskare idag än igår. Riktigt skönt! Kändes lättare nästan direkt när jag stigit upp från sängen, trots att jag var så hemskt trött först. Sedan upptäckte jag att halsontet och hängigheten hade försvunnit nästan helt. Det känns ju toppenbra! Kanske var det därför allt blev lite bättre inombords plötsligt. Att vara sjuk på det som redan är är ju ingen höjdare. Men det behövs så lite för att bli glad och må bra igen, det är en härlig känsla!
Är dock riktigt trött nu och lillan har precis somnat förmiddag så jag ska krypa ner igen jag med. Har till och med ätit frukost inkl en kopp kaffe! För idag har vi vatten minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback