Saknad

Jag saknar småsaker som farmors bullar, pannkakor, hennes lena lakan o.s.v. Tänk vad man fastnar för saker i livet!
Har precis klippt i ett fotografi alldeles för mycket, som skulle vara på framsidan av min bok om min farmor och alla dessa minnen. Så nu får jag framkalla det kortet på nytt om det ska in där. Det gör ju inget egentligen då jag ändå ska framkalla mer bilder framöver men jag hade ju tänkt att klistra in det idag. Så kan det gå.


Farmor, jag och så lilla Jennie (3 mån) i vagnen. På väg till Saras skola på hennes studentdag i somras. Med farmors tröja om mig och ett par mjukisbyxor för vagnen mot solen så njöt vi på bra i det vackra vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback