Sommarens påhitt

Dagens stora äventyr blev ett dopp i diskhon (inte för mig då alltså) och en promenix ute i solskenet efter lite om och men som alltid. Men luftas bör man annars dör man. Längtar massor till sommaren då jag älskar att vara ute! Sitta ute och sola, läsa tidningar, fika, bada, njuta. Och så vidare. Det kommer bli kalasskönt, bara vi får en riktig sommar...



Har ju ett par saker i sommar inbokade redan, som jag längtar enormt efter.
Det blir först en helgvistelse (bjudna, galet!) på Vildmarkshotellet med la familia (vi blir 11 personer, det betyder 5 rum.. vadå äga hotellet!) där vi ska njuta som bara sjutton, äta och dricka gott förstås! Två dagar i djurparken inklusive safari och delfinarium, DET är grejer det. Ska bli spännande att se vad Jennie säger om alla djuren. Troligen skriker hon "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej" jättehögt sådär som hon gör till de vilda djuren här i närområdet. Hoppas att de inte blir rädda bara.. Brunbjörnarna kanske springer och gömmer sig.

Ja, och så är det ju förstås Metaltown, festivalen i Götet, i juni. Det blir kul! Lite trist att man inte hamnar på Sweden Rock i år men det måste ju bli så. Är sjukt glad för att jag kommer iväg på lite metalsommar, det var ju ett par år sedan.

En vecka semester iväg med Marcus och Jennie skulle jag vilja ha också. Typ stugtripp med ett par vänner inkl barn vore lite av en dröm. Pengamässigt lär det väl bli en vecka i stugan som vi brukar vara i, men det blir väl bara vi då. Inte för att det är något tråkigt med det och jag älskar att vara där ute. Vi får väl se vad sommaren kommer med.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tycker vi ska åka till min mormors stuga i sommar!

Kanske bara nån helg eller så:D

Längtar massa massa till sommar nu!!!

Skönt att du fick svar på vad som felade dig.. hoppas du blir bra nu!

Puss o kram

2009-03-19 @ 21:43:06
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Marcus

Den 11 juli är det Black i Amsterdam, det får man ju inte missa heller. De har visst bytt namn från Sensation Black till bara Black. Snart är det natti! :P

2009-03-19 @ 22:25:03
URL: http://marcuspet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback