Städning roande ibland...

Igår var det tydligen en såndär fjantig dag igen. Internationella kvinnodagen. Vad exakt innebär det för männen? Ja, eller oss kvinnor med för den delen... Suck. I vilket fall som helst, denna stora dag till ära bjöd på början av något extremt smärtsamt som fortsatt då och då idag. Mensvärk ja, på kvinnodagen. Haft så ont så det strålar ut i benen idag. Högst festligt. Har mellan värkarna kämpat på bra hemma tycker jag.

Mina städningar tar ju sådan jäkla tid (jag försöker minska på kraven nästan varje gång!) så har ju knappast fått hela lägenheten fräsch men har städat vardagsrummet noga och dammsugit överallt. Så följande dagar består av städning i resten av lägenheten. Men det är skönt att få dammfritt och är faktiskt rätt roande ibland... och idag har jag fått veta av Milla att dammsugning verkligen ger sjukt mycket för kroppen dessutom, fett nice ;p.

Snart (på fredag) är det 1-årskalas för Theodor och sedan Tupperware på lördag.

Sov gott!
Önskar jag fick sova nu, men jag ska ta och busa med Jennie lite som är uppe på fel tid men sedan ska jag slänga mig i sängen bums så fort hon vill sussa sött.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej hej! kan tyvärr inte komma på lördag jobbar till klockan fem. synd hade varit kul att ses. kramar sandra

2009-03-10 @ 09:17:22
URL: http://sandrajjjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback