Utan vatten

Vi är mycket vattenberoende, bara så ni vet det ifall ni har funderingar på att flytta ut permanent till en sommarstuga utan just det, vatten.

Jag kan inte dricka kaffe! Ok, det är ett extremt sug just idag och säkert bara pga vattnet som inte finns, men man klarar sig, jag vet. Men att bara få sätta igång kranen och tvätta händerna då? (tur att det här hemmet äger våtservetter må jag säga), att få duscha och spola i toaletten? Diska behöver jag verkligen göra och tvätta med! Det är översvämning av kläder som ska tvättas och av porslin som ska diskas. Men mycket torrt på vattenfronten tyvärr.

Nenne bus kunde inte få vatten till maten, inte för att hon bryr sig speciellt men jag gör det.  Funderade på hur jag skulle få till vällingen sedan. Men min smarta karl kom på att vi ju har tetror med färdigt i. Bra bra!



Njut av ert vatten gott folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback