Sova nu.

Grymt besviken blev jag efter att ha längtat till fredag hela veckan och överraskas med att han ska jobba imorgon, jag som hade sett fram emot vila och fixande imorgon. Men eftersom jag inte jobbar så får det bli så imorgon. Fast nu kommer iallafall svärmor och umgås med Jennie lite, det känns bra, så då ska jag vila. Kanske läsa lite, det vore trevligt.

Ikväll har det varit lugnt och jag har nästan bara suttit vid datorn förutom att jag och M "vräkte" i oss chips och cola/öl. Det var ju något annorlunda i det här hemmet. Vi äter aldrig sånt där skit. Och det kändes ju inte för gott efteråt heller. Blä.
Nu är det dags för nattinatti. Tandborstning och så lite Kors & Tvärs i sängen menar jag, sen nattinatti.

Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback