Helgen...

Ja, nu har jag faktiskt varit dålig på att uppdatera - det stämmer.

Efter fredagens Theodor-firande blev det sedan dags för lördag inklusive Tupperwareparty. Vi blev ett lagom antal människor och det var trevligt att träffa alla. Själva försäljningen gick visst prima också, det var ju skoj! Finns så mycket man vill ha! Tydligen kommer jag ha ett till sådant party efter sommaren, så ni vet.

Lördagskvällen bestod av diverse trevligheter, exempelvis vin, tacos och charader och folket som infann sig på plats var, förutom vi boende här då, Alexandra, Andreas och Theodor. Det var skoj skoj och det bestämdes att de inte skulle åka hem. Alexandra testade lite Wii Fit, duktig tjej det där.

Söndagen var extremt tröttig som säger sig självt och det blev att först städa och sedan sova några timmar innan Beck och god mat - kött och potatisgratäng. Jennie somnade inte förrän efter midnatt, knasigt. Och ändå skulle hon vakna både inatt och gå upp tidigt imorse. Så jag är dundertrött denna måndag.

Ska ta ett varmt och skönt bad och sedan sova. Både jag och Nenne är krassliga.

   
    
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback