Tupperwareparty!



Jag ska ha ett  "Hemma-hos-party" hemma-hos-mig =D Tupperware-kalas med dessa superbraiga världskända produkter till hemmet. Det kommer hit en trevlig person som ska demonstrera grejerna och så ska jag förstås ha fika här, för fika bör man annars dör man. Visst?

Om någon känner sig nyfiken och vill komma hit den 14/3 kl 14.00 så hojta till så ska jag bara kolla så vi har platser kvar, då är ni verkligen hemskt välkomna!



Såhär glad kan man bli av produkterna! Så tveka inte att hojta!



Kommentarer
Postat av: PoAerfarentestperson

Varning. det är bara skit :p

2009-03-04 @ 00:17:41
Postat av: Thinavetbäst

Den där PoA är ingen att lita på!

2009-03-04 @ 07:26:02
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej gumman jag hoppas allt är bra idag. har kollat här hemma, och jag kommer gärna nästa lördag på tupperware... ser jag fram emot. jag väntar att skicka "paket", så får du det i handen då, blir det lite trevligare

Ha en bra dag. Kram

2009-03-04 @ 09:26:45
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback