En bra dag.

Kan inte förstå att klockan bara är inte-ens-tio-på-kvällen! Känns som att den är vid tolvslaget nära. Men sedan är jag ju dundertrött också eftersom jag inte sovit en enda gång sedan 08.30 imorse. Det var ett tag sedan numera. Och jag har busat så jag blivit helt andfådd :P Okej, min kondis är inte på topp men det har faktiskt gått vilt till nere i höjd med Jennie.

Annars ikväll har det blivit god mat och vin till det, kan tillägga en aning romantiskt till och med vid köksbordet med tända ljus. Jag har kört lite träning på Guitar Hero som nyligen anlänt hem till oss. Jag är kass, så en himla massa träning kommer behövas, men kul är det. Man blir lite beroende liksom. Najs. Och det var najsprajs på cdon innan jag betalat räkningarna :D Jag brukar inte göra så. Och jag kommer inte göra så. Men det är inte så illa som det låter, bara att vi får leva förbaskat snålt resten av månaden. Men det är vi ju så vana vid så!

Jennies och min promenix ute förut var lite halvrolig kan man väl säga. Vi gick typ inte långt men var ute länge. Tittade lite bland radhusen och gungade i gungan på gården här bredvid. Jisses vad stor tjejen blivit! Okej, jag förstod att hon skulle sitta mer stabilt och bra i gungan nu än senast vi gungade men det var först då jag kom på hur liten hon varit i gungan förut. Lite småläskigt först men sen var det skojskoj!

Tjosan.

ps. Jag var så glad hela dagen idag för att jag mådde lite bättre, liiivet ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback