Morgonstund har guld...

Ligger i sängen med en sån pluttedator som jag vill ha. Det är dock en värsting detta som tillhör hans jobb. Själv vill jag ha en rosa icke-värsting-dator (hmm, har förstås med pengar att göra), färgen är viktig. Denna är ful.

För att komma till sak då, morgonrapport. Sovmorgonen uteblev kan man väl säga. Visst har jag fått ligga i sängen men har inte kunnat sova. Det började väl som så att M vägrade stänga av babyvakten medan J låg och babblade sött och han inte ville gå upp innan det verkligen behövdes. Själv tyckte jag att han borde gjort så och då även satt i den ihärdigt pipande batteritomma telefonen i laddaren på vägen. Överenskommelsen var ju Thiniz sovmorgon idag och Marcus sovmorgon imorgon.

Nu är jag hur som helst klarvaken. Jennie busar här i sängen med sin busiga pappa, hon är äntligen lite gladare. Vi misstänker halsont. Så hon fick börja dagen med "mellis", det var det enda som gick ner, Frukt- och havreblandning.

Funderar över dagen. I´ll be back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback