Morgonen den 21/2

Marcus var in till stan igår och lämnade in min mobil (yes, nu äntligen kanske man snart har en fungerande sådan!) och så skulle han lämna datapryl till Andreas och passade på att hämta min kamera som jag glömt hos Alexandra o co. Jag har verkligen varit naken utan den så nu är lyckan här. Börjar med att lägga ut lite bilder från Jennies födelsedagsmorgon... Äntligen.


Paket och ballonger vaknade hon till. Mycket spännande, men ganska konstigt tyckte hon nog. Hennes prinsessljus var förstås tända i fönstret vid sängen och paket på morgonen sådär verkade vara ganska skojskoj!

Hon fick en pedagogisk clown som har knappar att knäppa, dragkedja att dra upp och ner och skosnören att knyta t.ex. En aktivitetstavla med djur som låter högt, för högt tyckte Jen. Och en fruktskål som det lär bli många små fruktsallader i för extra mys om helgerna kanske? =) Gissa vad hon tyckte bäst om?









Kommentarer
Postat av: Marina

Söt hon är, mysigt med paket...



Jag har antagligen ingen bil på lördag, Peter och alice behövde den, så jag tänkte ta bussen då kanske, men tänkte kolla med dig var det är lämpligast att gå av. Hoppas allt är bra annars. kramar

2009-03-10 @ 16:52:52
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback