En sockerdricka te!

Snö, snö, snö... Jag vill ha sommar! Vår och så sommar, det vore underbart! Fast det är fint med snön och det blir ju ljusare iallafall, det är också skönt. Det tråkiga är väl att det blir blask så fort, och så är man väl trött på kylan nu.

Nu har jag gått upp för andra gången idag. Eller ja tredje med kl 03 inatt då lillan ville, och behövde, lite flaska. Trodde Jennie skulle sova ett litet tag till nu på förmiddagen men icke. Så det var bara för hennes mamma att gå upp, för nu var det dags för lite bus tyckte lillan. Just nu tittar hon i min plånbok på kortet på sig själv och ler och pratar, så sött =)

Småsjuk är jag, ont ont ont i halsen.

Vi gluttade lite youtube och fick se denna här... Och nu är jag vrålsugen på sockerdricka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback