Fullt upp - Imorgon drar vi!

Oj, oj, oj vad klockan springer iväg som man säger... Helt slut men har städat, haft lite spa-tid för mig själv (inkl varmt härligt bad) och fixat traderapaket... så nu hoppas jag att det blir lite (helst allt) sålt också!

Imorgon åker vi till Åland jag, Marcus och Jennie. Fick napp helt jätteplötsligt när någon hade avbokat sin resa med Viking Line. Snabbt som sjutton bokade jag då och precis efter det så var det slut igen på platser! Så nu åker vi över från Kapellskär till Mariehamn kl 12 imorgon precis som vi helst ville, toppen! Och samma rutt hem sen på söndag blir det med. Ska bli sjukt kul och mysigt  att komma iväg. Allt är packat och klart så imorgon bitti bär det av.

Kommer sakna mina små grå hur mycket som helst! Svärföräldarna kommer och ser till dem. Men jag då? Sova utan mina små favoritvänner. När det är några nätter jag måste vara utan dem så känns det iallafall bra att jag gör något vettigt och underbart som detta! Hoppas de får några bra dagar utan skrik och högljudd lek i huset ;p

Nu ska jag svara på några sms som jag inte hunnit göra tidigare idag och sedan är det verkligen nattinatti! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback