Här mår vi bra

Resan gick bra förutom ett litet misstag vid båten. Kom 4 min försent för att vara där en halvtimma innan båtens avgång, vilket resulterade i rätt jobbig känsla då vi fick ställa oss i "vänten" för att se om vi ens fick komma med denna turen, detta oavsett om man bokat eller inte. Vi kom med den tiden vi tänkt, tack och lov.
Jennie var så duktig hela resan som vanligt och vi roade oss på båten tills vi var framme och åkte hem till Milla, Victor och kisse-Minush. Så himla skönt att vara här igen! Förutom det att träffa Milla så trivs jag ju även toppenbra här och längtar hit när jag inte är här. Så nu känns det bra i mig minsann!

Har haft det mysigt ikväll med babbel, bus och lite Bonde söker fru på tv, lite räkor och lax blev det med ;P Innan detta så var vi ute och Jennie busade runt i gräset och så åt vi smarrig spagetti och köttfärssås.

Nu dags att sova! Supertröttigt är det verkligen nu och här är klockan en timma mer.. så Milla har gått och lagt sig eftersom hon ska jobba imorgon och Victor jobbar nu inatt. Jennie har nyss somnat med så nu ska vi drömma sött jag och Marcus också. Godnatt på er!

Ps Jennie blev 15 månader idag, STOR!


Kommentarer
Postat av: Hustiger

Hej älsklingar! Skönt att ni kom fram ordentligt och att ni har det mysigt :)! Underbart!! :)

fattar inte att hon blivit så stor den där lilla sötnosen, galet! älskar er pusspusspuss hälsa Milla m famlj massa!!

2009-05-23 @ 02:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback