Grattis, grattis!

Thiniz är lite sjuk, och har gått med på att inhandla allergitabletter mot pollen för att få må bättre på den fronten iallafall, det gör nog stor skillnad. Ska trots detta fira Pernilla lite idag eftersom hon fyller år! Sen blir det hem och vila vila vila. Ja, och så ska vi se Eurovision song contest som i år sänds från Moskva. Det ska bli intressant, jag har ju inte varit så aktiv i att ha sett bidragen kan jag säga. För jag tycker det är pest med alla jäkla deltävlingar som är nu förtiden! Men den stora finalen vill jag se, det är lite skoj att se att konstiga bidrag och fula alternativt lätta snygga kläder. Vackert och sexigt i ett ska det vara samt ett strålande sångframträdande till kanonmusik och bra rörelser till. Kan man få se det nångång tro?


Grattis du fina på din dag!


Kommentarer
Postat av: pernilla

tack, fina DU =)



råkade skicka ett tomt, som du ser ;)

2009-05-17 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback