Älskar de nya lyktorna!

Förra veckan gick jag in på Servera när jag skulle till arbetsförmedlingen. Vi har en check där som vi fått av mamma och Christer en gång så jag brukar gå in då och då för att se om något värdigt de priserna där har inkommit. Men ingenting fanns, som man inte behöver lägga till några hundra/tusen för att införskaffa.
När jag sedan missade den senast planerade bussen hem efter inskrivningen så gick jag utanför Servera igen och fick se något som lyste rött och guld precis innanför glasväggarna.

Jag smälte direkt och fick med mig två av dessa underbara ljuslyktor hem!

Servera alltså och priset var endast 129 kr styck! Om ni blir lika sugna som jag så tänk på att guldfoten ser lite olika ut på alla när det gäller hur mycket/lite guldfärg de sprayats med. Och foten är skör så var försiktig :) (Fick med mig två glasbitar hem som tillhörde en annan lykta. Måste ha lossnat när expediten letade ut de perfekta till mig ;))

                                               
                                          Fotona gör inte lyktorna rättvisa tyvärr, inte när de är tända!

Kommentarer
Postat av: tezzan

dom e underbara ;)

2009-10-20 @ 21:42:36
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback