Sjuk?

Jag tyckte inte att Jennie var så sjuk faktiskt. Hon har varit lite småhängig i ett par dagar nu, men inte så hon inte orkar vara aktiv och så. Äter lite dåligt dock men annars verkar hon helt ok. Men fick hämta henne på förskolan p.g.a. feber, vilket jag inte känner mig helt säker på att hon hade. Fick inte möjlighet att kontrollera det hela heller då hon storvägrade när vi kom hem. Tog tempen för ett tag sedan men då var det inget iallafall. Hon pratar som vanligt, är ev lite småhängig (nja jag vet inte, bara lite trött o lat idag tror jag mer på) o tar inte för sig så mycket men nja inget större fel på henne. Men jag sa att hon kommer tillbaka på tisdag till dagis. Vi stannar hemma imorgon i vilket fall.

Här sitter lilla fröken och gosar i soffan nyss hemkommen från dagis i förmiddags...


Och en stund senare så somnade hon sittande...

Kommentarer
Postat av: mamma

förstod att sötis skulle somna, när jag såg första bilden..så skönt att få sova o kanske drömma om Pingu.

2009-10-15 @ 12:49:18
Postat av: sarase

Hon är ju så fin eran Jennie!

2009-10-15 @ 23:12:41
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback