Sommaren med Göran!

                                           

Det har varit helt fullt upp idag! Lite städ inkl dammsug såklart och sedan en snabb snabb lunch och så kom min mamma och Christer (Jen har lärt sig att säga Christer nu också, duktiga unge!).
Vi fikade och sedan åkte Christer hem. Mamma skulle ta hand om Jennie för jag och Marcus skulle ääääntligen få komma iväg på bio!
Jag har ju haft tre biocheckar (en ska gå till premiären av New Moon - helt klart!) jättelänge.
Sist jag var på bio... hm.. Kan ha varit med Magnus under jobbtid nångång under 2007(?). Hade tänkt gå en gång när jag var gravid men jag ballade ur för jag kände inte för att springa ut för att gå på toaletten varje kvart om vi säger så... ;) Så jag gav bort min biljett till Mattias då så han och M gick istället.
Men ja iallafall... ikväll kom vi faktiskt iväg på bio! Det var riktigt trevligt måste jag säga och helt klart annorlunda än film hemma i soffan, även om jag ofta föredrar att vara lat under ett täcke där.
Det blev Sommaren med Göran. De tre favvisarna från Hey Baberiba var med där i, kanon! Den var bra och riktigt rolig så den rekommenderar jag absolut. Trots att det är en svensk film. Men den har nog snart gått klart på bio så snabba er på eller se till att se den från den sköna soffan hemma!

Vi skulle ta en femminuterspromenad innan för vi tyckte att vi var tidiga. Men vår fem-minits-prom blev en varsin chees på Donken :D Marcus ser inte helt pepp ut men det var han. Han var nöjd över förrätten ;) Och jag tror att han var nöjd över själva måltiden också, Hollywoodmenyn? En stor popcorn och två stora läsk. Riktigt äckligt i efterhand men visst hör det ju till alltså, klart.


                              


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Var filmen bra?

2009-10-18 @ 11:29:32
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: mamma

jag sa ju det, att den var bra. man behöver ju skratta!vilka goda varma mackor ni bjöd på, tack.

2009-10-18 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback