Pinsamt läge!

091002 - Jag & hjärtat har nu 8 år och 9 månader bakom oss i minnen.


Anna var här igår, sen eftermiddag och kväll. Vi delade en flaska rött, åt en jättegod middag, snackade skit och såg Idol. Mycket trevligt! Hon åkte vid 22 och jag lade mig sedan vid midnatt, sov riktigt bra de timmar jag fick sova. Marcus var borta i natt, men det är faktiskt riktigt skönt att vara ensam ibland. Han är i Göteborg och kommer troligtvis hem jääättesent ikväll. Det känns inte helt kul dock. En fredagkväll vill man ju umgås! :)

Jag missade ju röstresultatet igår på Idol och tittade istället på hemsidan vem som vann. Det jag inte visste då var hur det hade gått till för stackars Camilla vid detta tillfälle. Så idag har jag youtubat i det ämnet och det var ju en rätt (läs: hemsk!) pinsam stund kan man säga. Men ni har väl knappast missat det?


Kommentarer
Postat av: Anna

Fruktansvärt, stackars människa!

2009-10-02 @ 14:11:22
Postat av: marita

STORT GRATTIS

2009-10-02 @ 16:55:23
Postat av: Hella

hahaha nej fan vad pinsamt!!!!

2009-10-02 @ 18:09:22
URL: http://kezia.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

pinsamt :/ ikväll ska komma lite bilder från turkiet i min blogg ;)

2009-10-02 @ 18:53:16
Postat av: Grimgoth

Grattis!

2009-10-03 @ 09:57:30
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback