Körig bulldag på det här stället!

Förresten, det blev inga kanelbullar idag. Allt för att inte mitt hem var städat. Man kan ju för guds skull inte sätta igång med storbak (som jag faktiskt tänkt dagen till ära!) då allt är ett enda virrvarr hemma. Nähe minsann - det var bara att börja ta itu med hemmet istället och glömma bullarna! Nästa år kanske? ;) I år igen måste jag bara få påpeka vilken extremt underlig dag detta är - Kanelbullens dag ^^ Man känner ju att man bara måste unna sig bullar den här dagen för att reta upp sig själv och andra en aning.

Gud vad jag blev sugen på en semla och päronfestis...istället!

                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Team Gravity

Det finns många fler konstiga dagar, Diskhanddukens dag t.ex. Den har jag aldrig kännt att jag behöver fira.

2009-10-05 @ 14:09:17
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Thina

Hahaha, ja jag borde sluta förvånas egentligen men diskhanddukens dag!

2009-10-05 @ 14:18:01
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback