Detaljer till kommande köksinredningen.

Nyligen köpt på Hemtex är dessa köksdetaljer i gammeldags stil, för diskborstar och pump för tvål. Det är svårt att köpa till köket nu när jag har min nya inredningsplan, på ett ungefär, i huvudet men inte har möjlighet att förverkliga den ännu. Dels för att vi inte har ekonomi till det, och dels för att vi inte vet riktigt hur framtida boendet kommer att se ut. Men dessa två saker i vitt porslin vet jag kommer passa in i framtiden :) Blev mycket nöjd!


Kommentarer
Postat av: tezzan

dom var fina ;)

2009-10-05 @ 19:09:31
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: tezzan

nu finns kort i bloggen ;)

2009-10-05 @ 20:03:35
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: marina lunndahl

Hej! försökt svara på facebook men de vill tydligen bara strula så vet inte om du fick mitt svar?

min adress iaf Marina Lundahl, Skepparegatan 2, 583 Linköping.

Vad är det för bussar som går ut till dig? Hur sent går de hem?

Ser fram emot lördan :)

2009-10-05 @ 22:05:15
Postat av: marina lunndahl

Hej! försökt svara på facebook men de vill tydligen bara strula så vet inte om du fick mitt svar?

min adress iaf Marina Lundahl, Skepparegatan 2, 58243 Linköping.

Vad är det för bussar som går ut till dig? Hur sent går de hem?

Ser fram emot lördan :)

2009-10-05 @ 22:05:48
Postat av: MAMMAvad

vad FINT ni har o får i köket

2009-10-09 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback