En dag med allas vår Tiger...

Tack snälla söta Anna för att du tog hand om Jennie idag <3 Jag och vi har fått så sjukt mycket gjort!

J och A var ute på promenad i flera timmar och då sökte jag ca 20 jobb och städade hela lägenheten utom badrummen som jag får ta på fredag  - ja, jag låg i som fan! :D

Hade precis dammsugit klart när de två kom innanför dörren igen och då lagade jag middag till oss och vi åt den, korvnoff o ris, när Marcus kom hem från jobbet.

Sen blev det snabbryck för mig och M i "datarummet" och vi har kastat ut det mesta som fanns där till vardagsrummet och ska fortsätta imorgon. Storrensning och rent ska det bli!

Anna åkte hem vid kl 20,30 och då såg jag Bonde söker fru och nu är det banne mig sängen som gäller!

                                  
                                  
                                  
                                  


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken koncentrerad tjej!

2009-10-09 @ 11:59:01
Postat av: mamma

vilken koncentrerad tjej!

2009-10-09 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback