En liten uppdatering

Känns som att det blev alldeles för mycket som hände i helgen, eller kanske kontrasten var det som svängde till helt inuti. Från festlig middag med en massa skratt o prat med familjen och sen plötsligt ett självmord inom min familj. Det blev ett hemskt tungt besked. Känns som att det ju var en död som inte behövt inträffa. Men nu är det så och han valde det själv. Min mormor tar det jättehårt och den som lider mest av alla är hon. Men alla är ännu chockade och det är som en dimma inuti när man inser, stunder då o då, att det faktiskt har hänt.

Bortsett från det hemska så mår vi hyffsat bra. Friska och så. Marcus hade ett otäckt gallstensanfall häromdagen men inget sedan dess. Han har det rätt sällan och kan äta det mesta, bara inte för fet mat o då för mycket. Han har pratat med vådrcentralen och det blir nog remiss till US för snack om op.

Snuttan är nu på morgonen lämnad på dagis. När vi skulle klä oss o gå pratade hon på om några av barnen där och hämtade sina skor och ville upp i vagnen. Jag blev förvånad om man säger... ;) Men hon ändrade sig när vi kom innanför grinden sen och grät en del. Men jag tyckte det gick bättre idag ändå att lämna henne.

Blir väl fortsatt städ av vår lägenhet som det är halvt kaos i. Kök och badrum klart igår. Men nu tycker jag det luktar kaffe! Snart iallafall...

                           


Kommentarer
Postat av: Marina

kramar till er.

2009-10-27 @ 09:39:25
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Christina

Men åh vilket framsteg med Jennie, hoppas på mer sånt! =)

2009-10-27 @ 13:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback