Halloween då?!

Snart är det Samhain/Halloween och det vill jag ju fira lite extra som alltid! Det är en mysig högtid tycker jag och jag vill gärna vara med på en Halloweenfest där alla är utklädda och partysugna (också det som alltid). Men i år är jag inte bjuden på någon fest, har inte hört talas om någon alls. I många år hade jag Halloweenfest och bjöd alla, det var så jäkla kul jämt och jag och de andra vet jag har många minnen därifrån :), men det blir ingen här hemma i år heller. Förra året var vi hos Johan och sen gick vi ut minns jag. Då var jag en förrymd FÅNGE! ;) (likaså Johan) Och Alexandra var polis och Anna jävul :D

Jag vill ju på "maskerad" :D Fan blir det inget i år liksom!? Anna och jag SKA göra nåt (fredagen den 30 blir det antagligen), men ingen av oss är bjudna haha. Antingen är det inget, eller så är vi bortglömda eller ratade. Nice ;p
Men det löser sig ju på något sätt ;)


Kommentarer
Postat av: Grimgoth

Jag vet en "öppen" fest men den är nog den 31:e, hör av dej om du är intresserad.

Jag ska ev. dit också btw ;)

2009-10-19 @ 10:27:45
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Hella

Jag ÄLSKAR maskerader, förra året försökte jag och alla var super på! och så börjar folk droppa typ 1 vecka innan.... :S

då sket jag i det, blev jätte arg och ledsen.

I år får jag se om det blir någon fest och om det blir så är väl jag den enda som är utklädd! ;P

2009-10-19 @ 11:30:00
URL: http://kezia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback