Jätteanka

Nu är det strax natti igen då, herregud vad dygnen går undan! Skrämmande fort faktiskt. Vad ska man ägna livet åt egentligen!?

Nja, vi tar inga stora seriösa tankar nu när ögonlocken håller på att trilla. Har tagit ett varmt bad och jag passade på att låna Nennes mega-badanka nu när hon ändå aldrig vill bada! ;p Jag fattar att jag hade svårt att få pli på den ankan, med tanke på storleken.

Känner mig fräsch nu men inte på topp. Täppt och trött och otroligt redo för kudden. Hoppas man får sova inatt. Men i helgen får vi det iallafall för då har vi lånat ut Jennie, med blandade känslor som alltid. Det är nämligen förbaskat sorgligt emellanåt när man är utan henne också - när man får gosabstinens och så ni vet.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Roligt med ankan och det. :D Sov gott.

2009-10-09 @ 00:57:57
Postat av: tezzan

ja vill med bada :) saknar badkar nu nu hösten e här , såå skönt ta ett varmt bad då ju =)

Ha e bra fredag o helg ;)

2009-10-09 @ 09:29:50
URL: http://.tezzankullbohr.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

wow vilken anka!

2009-10-09 @ 10:10:28
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: mamma

blev jättesugenatt bada, men jag har ju ingen anka. väl tur att jag köpt nytt badskum nu. fast är jag riktigt kompis med JENNIE kanske jag har tur att få låna ankan. KRAM

2009-10-09 @ 11:37:45
Postat av: Marcus

Kameran är med överallt! :D

2009-10-09 @ 18:37:11
URL: http://marcuspet.blogspot.com
Postat av: Me myself and I

Självklart gulle :D

2009-10-09 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback