Polkagrisnaglar blev till!

Oj oj! Full fräs här hemma. Nån som vill hjälpa till att få ordning på vårt hem? ;) Katastrof i vissa "hörn" kan jag säga. Förstår verkligen inte hur det kan bli stökigt och dammigt så otroligt fort eftersom jag inte är den som är den som inte städar...

Med en välförtjänt kortpaus vid datorn med mitt sovande barn i soffan (idag igen? Nåt har hänt!) och med hjärtat i mataffären så tänkte jag slänga in en bild på mina polkagrisnaglar jag fixade till igår (jag är inget proffs men det är kul ändå!):



Kommentarer
Postat av: Marina

härliga naglar

2009-10-04 @ 20:23:17
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina:) Och de ser goda ut hihi.. Åh blev hemskt sugen på polkagris nu:)

2009-10-04 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback