Tvångstankar o fuffens?

Som många vet så har jag lite svårt för vissa saker. Saker man "verkligen inte klarar av" som vi brukar kalla det! Skämt åsido.. Men imorse blev jag riktigt förvånad! Marcus diskade upp lite disk och hade ställt det såhär snyggt ;) Rätt lock till rätt mugg, rätta färgerna ihop till alla flaskor. Ibland blir man paff! Så jag log en del innan dagisdags imorse.

Även om rätt ska vara rätt känns bäst så ta nu inte detta för överdrivet ;p

Men något jag uppriktigt har problem med är när jag skriver fel vid handskrift. Jag älskar att göra listor, över det mesta men det bör också se korrekt ut så skriver jag ett litet fel så vill jag skriva om hela listan. Haha! Så stört egentligen, jag vet. Alla är nog lite störda på sitt sätt och har sina konstiga saker för sig.

Nå, vad gör ni för knasiga saker? Erkänn nu!


Kommentarer
Postat av: kent

Hmm... såg inga TW-produkter på bilden - annars var det snyggt - jag brukar lägga tobak, telefon, fjärrkontroll och andra eventuella lösa föremål i en prydlig rad framför mig på soffbordet och f... tar den som rör mina cirklar - vänta nu, var det inte ett Avantiglas på nedre hyllan.

2009-10-21 @ 15:37:28
URL: http://teamgravity.blogg.se/
Postat av: Thina

Haha, ja vilken tur jag hade! En TW-produkt bland disken hihi :)

2009-10-21 @ 15:44:27
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: marina

Hehe... får väl erkänna att ja är likadan med skrivandet, det måste bli snyggt annars måste ja göra om det :) Är ett problem på jobbet för mig då man ofta skriver ner allt lite fort och sen när ja är klar så är ja inte nöjd o bara vill skriva om de...

Åh de me listor, MÅSTE ha listor för allt!!

2009-10-21 @ 21:24:44
URL: http://mrslundahl.blogspot.com/
Postat av: Christina

Jag är nojig när det gäller klädnypor! Måste vara samma färg till samma klädesplagg, börjar med en färg och när den är slut fortsätter jag med nästa, får lätt 'favorit färger' också som jag helst alltid börjar med. Sen måste de självklart sitta grupperade på torkställningen efter färg när de inte används också... ha ha Jag vet... =P

2009-10-21 @ 23:41:23
Postat av: Thina

hahaha det här var kul! Hoppas fler vill avslöja lite :D

2009-10-22 @ 07:51:51
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: bente

hej gumman jag är nog drottning av tvångstankar helt fläng ibland som ex jag måste alltid äta ett jäm5t antal godis så ingen blir ensam i magen. Tappar jag ex en pomme på golvet så måste jag tappa en till så att inte heller den blir ensam tok jag vet kram

2009-10-22 @ 10:53:08
Postat av: Thina

Haha ja den där "ensamhetsgrejen" har jag med haft en gång i tiden :D Gud va skönt att man blir av med en del genom åren. Fast visst det kommer väl nya!

2009-10-22 @ 11:19:47
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback