Utelåst.

Dagen har gått och den har varit bra (om än stressig ikväll och missade en hel del av Idol p.g.a. det) och en ny spännande dag väntar. Det blir en liten Tupperwarestund och fika imorgon på dagen, och på kvällen blir det VIN. Blir väl typ inga till det heller men är det någon inom bekantskapskretsen som känner sig frestad så vore det bara kul! Har nog varit grymt sugen på vin varannan dag den här veckan så nog ska det sitta fint alltid :D

Jag gjorde nåt hemskt förut! Trots att jag tittade ut innan jag stängde balkongdörren och trots att jag kikade ut genom fönstret ännu en gång efter det så säger Marcus plötsligt: "Hur länge har Max varit på balkongen?"... Typ 4-5 timmar senare! Fy vad fruktansvärt. In kom en kall Maxkatt. Väldigt glad och gosig dock. Men usch, stackars lilla vän som han varit ensam och övergiven (och nödig) OCH KALL i flera timmar. :( Men han mår bra nu och har nog glömt hela händelsen.


Kommentarer
Postat av: mamma

stackars lilla sötisen, men skönt att komma in i värmen o få tröst av brorsan o övriga familjen.

2009-10-12 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback