Vinna barnkläder?

Tävlingar. Ja, det finns det gott om här på blogg.se och säkerligen på alla andra bloggar med. Oftast handlar det ju om att bloggare vill ha fler besökare till sina sidor och visst det är ju kul förstås, och gör det ju ännu roligare att blogga! Jag tänkte faktiskt på det där med tävlingar en dag. Det skulle vara superskoj att ha en, men jag har inte kommit på nån tävling än. Jag vill inte gärna lura in folk hit utan isåfall vore det för tävlingens skull och för att få större blogg-kontaktnär själv. Älskar det här med bloggande, det är en så bra grej för alla som älskar att skriva. Och även för de som inte känner så. Det är nyttigt att skriva av många olika anledningar men en stor anledning som jag tycker är just den att lära sig skriva, inte nödvändigtvis stavningsriktigt utan mer för att lära sig att sätta ord på känslor, vardagen och andra ting. Ja, vad som helst! Det ökar ordförrådet, förmågan till att komma på idéer, fantasin får komma in action och man lär sig hitta inspiration till sådant man gillar. Gärna genom att läsa andra bloggar förstås, eller bara zappa runt lite bland dem. Så jag tycker helt enkelt att blogglivet är ett fantastiskt påhitt, och nu när det även är en trend så lär det ha fått väldigt många människor att börja skriva... Härligt, känner jag :)

Nu tillbaka till tävlingsgrejen jag började skriva om. Jag yrade runt lite nyss bland bloggar och såg en tävling om barnkläder som jag kände att den ska jag nog vara med i. Jag vinner typ aldrig, haha, när jag är med i tävlingar men det skadar ju inte att fortsätta försöka nångång ibland? Chansar man inte kan man ju aldrig ändra vinstoddsen heller så! Testa ni med vettja :) http://petitfashion.se/tavling-proud/ !! Good luck!


                                
                                            Bilderna är lånade från bloggen jag länkat till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback