Dagis-kollaget...

Nu, äntligen, har jag börjat ordna med bilder till Nennes kollage som hon ska ha uppsatt på väggen på förskolan.
Jag ska göra två likadana tänkte jag, för att vara extra pedagogisk. Så att hon har ett kollage på sitt rum också.

Kollaget är tänkt att det ska vara "de närmsta" på. Det är en bra grej tycker jag. Då kan barnen själva peka och försöka visa vem det är på bilden de pekar på.. Jag ska ta en bild på kollaget när det är färdigt med, men här är några av bilderna som kommer sitta fastklistrade :D Ännu fattas bilder på hennes mamma o pappa, morfar o Catarina och på Minush (hennes ena gudmors katt som hon tyckt om så mkt) och en bild på henne som bebis.

Ska bli jätteroligt att göra det här kollaget, typisk sådan "pysselgrej" jag älskar att sitta med... :D

På bilderna nedan är från vänster högst upp:Farmor o farfar med Jen på hennes Namngivning, Mormor och Christer, Gudmor Anna med Jen i famnen på Namngivningen.
I Mitten: Två bilder på Jennie. 
Från vänster längst ner: Vår Mattias, Gudmor Milla, Max och Minus.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina bilder! Det ska bli jättekul att se hela kollaget sen hi hi =)

2009-09-27 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback