quite alone!

Meningen var att vi skulle åka till Linköping alla tre. Marcus behöver fixa med bilen. Jag kände inte för att åka någonstans så det blev att jag stannade hemma. Jennies farmor o farfar kunde ta hand om henne där under tiden, så jag är helt själv hemma. Det är verkligen behövligt idag känner jag.. Ensamtid. Jag började med att äta kebab (pizzeriorna hade inte öppnat vid 11-tiden så det blev en rätt så äcklig från jag-vet-inte-vad-det-heter, typ gatuköksställe). Men själva grejen var nice med mat, bubbelvatten i hallonsmak, ljusmys och Våra bästa år.

Idag är ingen bra dag. Det är bara inte det. Ska hämta en filt och krypa ihop till en boll i soffan framför tv:n igen. Och bara vara. Helt ensam, om inte kissarna behagar komma och värma mig istället för att sussa sött på andra håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback