Mys med min tös


Dagen har varit riktigt slapp, på ett dåligt och tråkigt sätt.. mitt fel. Men det är bara att ta nya tag imorgon så!
Jag och lillan har myst i sängen nu igen och sett på lite barnprogram. Det verkar fungera rätt bra att hon sover en liten stund på dagis och sedan bara vilar en stund hemma. Förut kunde hon sova en lång stund hemma men nu är det ju andra rutiner. Hon gillar att mysa och gosa i täckena och bara slappa ett slag för att komma igång igen. Och jag gillar att mysa med Jennie, tänk så bra det kan bli ibland! :) Dessutom får jag en massa kramar och pussar hela tiden av henne, underbara unge.

Det blir att söka ett par jobb till idag, få lite ordning här hemma och sen se Idol. Är jättesugen på att FIKA också, får se vad man ska göra åt det då :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback