Och regnet bara öser ner...

Regnet bara öser ner, rätt mysigt egentligen. Speciellt om man inte väntat i flera timmar på att få gå till brevlådan utan att bli genomblöt. Äger inte några regnkläder än nej tyvärr, så jag fick bli blöt för nu har vi varit ute jag och Jennie trots det blöta fallet. Köpte även blandfärs för nu ska jag minsann gotta tacos i min ensamhet! Jen sussar och Marcus är på jobb i Norrtälje så han lär komma hem väldigt sent om jag tror rätt. Men det är skönt att vara lite ensam, jag ska nog se en film eller några Våra bästa år - avsnitt till maten.

När vi gick hem från affären såg jag två nya bussar. En mot Skärkind och en mot Norsholm. Här utanför! Ja, nog har de ändrat på busstrafiken nu när tågstationen är färdig i Kimstad. Så än förstår jag ingenting! Verkar lite krångligt allt det nya att lära sig, men nog är det säkert bra detta så fort man fattat hur allt hänger ihop =) Jen somnade i vagnen på hemvägen, fast jag pratade på med henne för inte såg jag det! Såg nog lite skumt ut och det var ett par som glodde på mig och log lite. Det bjussar jag på.

Pappa var här i förmiddags efter jag och stumpan badat så vi åt frukost ihop vi tre som han hade köpt med sig. Jag var så trött idag och inget roligt sällskap men så får man ju ha det ibland också.

Nu ska jag fortsätta UNNA mig... utöver riktig saltgurka, färskpressad apelsinjucie, gravad lax så ska jag absolut vräka i mig tacos nu :D Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: Marina

låter som du ätit massa gott...

2009-09-03 @ 19:18:56
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback