Omöjligheter hemma och skoj med posten!


Det blev en hemskt jobbig sen eftermiddag för oss alla här hemma. Jennie fick ett utbrott på något som innebar att hon inte fick sin vilja igenom och det resulterade i att hon skrek och grät nonstop i ett par timmar. Hon var så upprörd att jag blev orolig för både hennes, min och katternas hälsa. Ja, kära nån vad ett barn kan leva rövare av ingenting. Eller för henne var det ju "någonting" först, men när det var glömt visste hon nog varken ut eller in. Det var mer svårt och jobbigt det här än vad jag kan beskriva. Jag blev rätt knäckt, och det hör inte till vanligheten varken för mig att bli så eller just det här betéendet av Jennie. Chockad över att hon var så omöjlig, och hade jag inte varit så orolig för att grannarna skulle komma och undra vad vi gjorde med henne så hade jag nog klarat att tackla situationen lite bättre än att bli tjutfärdig och helt slut.

Men nu är hon som vår vanliga Nenno igen och det känns väldigt skönt! Vi har sett Idol ikväll och nu ska jag börja avnjuta min nya Mama, i sängen inför nattinatti, som kom med posten idag och kissarna ska få sitt paket från Agria som också kom med posten idag :) (kissekattmatpåsar).



Kommentarer
Postat av: Leia

Okej, så lustigt! :O

Gick på borgsmo och bodde i klocket. Och har även hållt till mycket i ektorp eftersom killen bodde där. :D

2009-09-24 @ 23:40:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback