Själv på daggisch!

Lämnade Jennie på förskolan själv för en timma sedan och gick ut och sprang en vända innan jag kom hem. Ska snart hämta lillan igen, och jag undrar hur det har gått. Hon hade ett utbrott vid fruktstunden på dagis och slängde iväg frukten på golvet. Unge! Men de fixade nog det där för det var inget skrik när jag lämnade huset iallafall.

Det blir ingen vila där idag utan vi försöker börja med det på måndag. Jen missade ju några dagar nu i början av veckan när hon var sjuk så det blir bäst såhär.

Men jag vill iallafall tala om att jag var jätteglad igår för det fungerade så himla bra för min tjej att vara på förskolan efter att jag hade gått. När jag kom vid lunch satt hon och åt och hon hade ätit massor med soppa, en pannkaka och bröd. Visst började hon förstås gnälla när hon såg mammi komma in men jag stod och tittade på henne en stund genom dörren innan och det såg ut att gå utmärkt, vilket också personalen bekräftade. De sa också att det märks att hon försöker bestämma... envis. ;) Ja, jag minns inte när hon inte var så faktiskt och vi kämpar verkligen med det. Det är ett jäkla styr här om dagarna! ;) Men hon ska allt lära sig.






Kommentarer
Postat av: Anna

Vad säger du kvinna! Bröd! Macka heter det väl? Hi hi =)

2009-09-18 @ 18:41:43
Postat av: Johanna

Tips på smarta och superbra nappar: www.namnnappen.se Vi beställer bara därifrån, perfekt på dagis! :)

2009-09-18 @ 21:20:51
Postat av: Thina

;)

2009-09-18 @ 23:28:20
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback