En dag på Malmen

Idag har vi varit iväg och sett en massa flygplan och helikoptrar på Jennies farfars jobb. Det var ganska populärt och hon lärde sig direkt att säga ordet "plan", sen fick vi höra det ett antal gånger för att uttrycka det hela väldigt milt. Hon sa också "många" när det var flera SK60-plan som gjorde värsta konsterna i luften. Det var häftigt att se! Jag har varit med om en sån här s.k. Familjedag på Malmen förut, för några år sedan. Det ÄR intressant faktiskt även för den som inte är överdrivet intresserad av sånt där.

Likaså med flygvapenmuséet som också ligger där. Där var jag första gången med dagiset (i Åby) jag gick på minns jag. På den tiden hotade de med att det kom ut BLODHUNDAR som skulle bita oss om vi gick för nära planen ;) Ja, tur hon lever idag vår tjeja om man säger... ;) Jag var skitskraj och hade värsta äckliga bilderna i huvudet!

Sist jag var på Malmen var faktiskt ett år för ett tag sedan då jag skulle få en överraskning av Marcus. Han körde iväg mig i bilen när vi hade semester på landet och jag fick inte veta vart vi skulle. Då hade han bokat en tur med helikopter som vi skulle åka tillsammans över Linköping. Jag blev jätteglad eftersom jag då länge velat åka helikopter. Och jag blev mycket överraskad! :)

Idag tävlade jag om en tur med SK60 men inte vann jag det inte... Fy farao vad ashäftigt det hade varit att få åka med! Min nästa dröm med det där.. Undrar om man kan få en till surprise av sin älskade? Höhö, inte helt lätt kanske...










Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja det var en bra bild! :)

2009-09-13 @ 01:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback