Nappnamning ;)

De har väldigt många klädesplagg o.s.v. på dagis som verkar heta "Name" som de säger... Så jag ska allt försöka vara noga med att märka Jennies stuff så fröknarna slipper ha det så krångligt med det där (för det är ju annars skitsvårt att hålla reda på - och enligt mig ett onödigt jobb eftersom det går att ordna), och så vi slipper förlora något. Jag har sådan jättebra text med Jennies namn som man bara stryker på lätt som en plätt på kläderna med strykjärn. Så i hennes extrakläder, regnkläder, stövlar och dagis-Snutte står nu hennes namn. Så hur skulle vi ta o märka hennes nappar då? Hon har napp när hon sover och jag vill gärna att hon har just hennes napp och att ingen annan har just hennes napp ;) Så jag skrev namnet såhääääär snyggt på nappen. Jaja liksom :D Nu kan ingen missa att det är hennes napp iallafall, toppen toppen!



Kommentarer
Postat av: marina lundahl

Ja det där med saker på dagis... även om det är namnat så försvinner de saker. Jag är jätte noga med att namna och ändå har vi förlorat en del kläder, tråkigt :(

2009-09-17 @ 17:55:56
Postat av: Thiniz

Jaså vad himla konstigt o dumt :(

2009-09-17 @ 18:53:30
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, så himla mysigt med dagis :) Skönt att lillan är frisk och tillbaka på banan :) Härligt med dagissnutte, namnmärkta stövlar mmm! Myys :) Jag vill hälsa på där ngn dag :)! Mest avis! Puss på er sötnosar!!! /Tiger

2009-09-18 @ 09:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback